بررسی ماشین ظرفشویی سامسونگ و بوش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
بررسی ماشین ظرفشویی سامسونگ و بوش

بررسی ماشین های ظرفشویی یکی از مواردی است که بسیاری از کاربران آنرا سرچ می کنند چراکه برای آنها تفاوت های بین کمپانی هایی مثل سامسونگ و بوش و . . . مهم بوده و قصد دارند که ببینند کدام برای آنها بهتر می باشد . در ادامه این مطلب ما میخواهیم به بررسی دو مدل از ظرفشویی های شرکت سامسونگ و بوش بپردازیم . 

بررسی ماشین های ظرفشویی سامسونگ و بوش

بررسی ماشین ظرفشویی سامسونگ و بوش

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل D155W از محصولات شیک و منحصر به فردی است که از طراحی ظاهری مناسبی برخوردار بوده و می تواند دکوراسیون داخلی خانه شما را به شکل لوکس تری تبدیل نماید و. این دستگاه مصرف انرژی بسیار پایین ، سرعت شستشوی بالا و قدرت تمیز کنندگی بالایی را همراه دارد . این دستگاه مجهز به موتور قدرتمند بهینه شده ای است که از برچسب مصرف انرژی A++ بهره مند بوده و نشان دهنده کم مصرف بودن دستگاه می باشد . وجود برنامه های شستشوی مختلف باعث شده تا این دستگاه مناسب برای شستشوی تمامی ظرف های مختلف باشد .

بررسی ماشین ظرفشویی سامسونگ و بوش

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46MI03E از محصولاتی است که مجهز به موتور کاملا بی صدایی است که اکو سایلنس درایو Eco Silence Drive نام دارد و از صدای بسیار کمی همراه با اصطکاک داخلی قطعات ناچیزی برخوردار بوده و میزان مصرف انرژی بسیار کمتری نسبت به ماشین های ظرفشویی سامسونگ دارد چراکه گرید A++++ را به خود اختصاص داده است . سیستم هایژن پلاس Hygiene Plus که مناسب برای شستشوی بهداشتی است می تواند تمامی باکتری ها و آلودگی های موجود روی ظرف ها را از بین ببرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *