مقایسه ماشین های لباسشویی ال جی و سامسونگ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی و مقایسه دو مدل از ماشین های لباسشویی بپردازیم که یکی توسط شرکت ال جی و دیگری توسط شرکت سامسونگ تولید شده اند ، با ما همراه باشید .

مقایسه و بررسی ماشین های لباسشویی ال جی و سامسونگ

مقایسه ماشین های لباسشویی ال جی و سامسونگ

ماشین لباسشویی ال جی تایتان مدل WDu1H426JCH از محصولاتی است که ظرفیت دیگ آن ۱۰ کیلوگرم بوده که می تواند میزان زیادی از لباس ها را در خود جای دهد . این دستگاه مجهز به تکنولوژی Turbo Wash می باشد که شستشوی لباس ها را به صورت کاملا سریع تر انجام داده و در عین حال در مصرف انرژی صرفه جویی می کند ، شما با فعال کردن این گزینه می توانید ۴۰ در صد در مصرف آب و ۱۵ درصد در مصرف برق صرفه جویی کرده و لباس های حود را ظرف مدت ۱ ساعت تحویل بگیرید .

مقایسه ماشین های لباسشویی ال جی و سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WW80K5210UX از محصولات درجه یک و با کیفیتی است که می تواند به خوبی لباس های کاربران را شسته و تمیز نماید ، این دستگاه مجهز به سیستم اد واش Add Wash بوده و زمانی که شما فراموش می کنید برخی از لباس های خود را داخل دستگاه اضافه نمایید می توانید از این سیستم استفاده نمایید . این دستگاه قابلیت اتصال به گوشی تلفن همراه شما را داشته و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید دستگاه خود را در هر کجا که هستید با استفاده از گوشی خود نظارت و تنظیم نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *