اقدامات لازم قبل از جراحی دماغ

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
اقدامات لازم قبل از جراحی دماغ

جراحی دماغ

ذات انسان زیبا پسند و زیبا طلب است. بعضی از انسان ها در چهره خود کمی نقص و ایراد دارند که خوشبختانه و با پیشرفت علم و تکنولوژی قابل تغییر است. بینی یکی از اجزای مهم صورت است که در زیبایی چهره تاثیر بسیار زیادی دارد. بسیاری از افراد از فرم بینی خود ناراضی هستند و برای تغییر آن به عمل های جراحی بینی روی می آورند. جراحی دماغ یکی از جراحی های بسیار تاثیر گذار در چهره انسان می باشد. جراحی دماغ امروزه در بین قشر جوان جامعه بسیار رواج پیدا کرده است. جراحی بینی می تواند چهره شما را به طور کلی تغییر دهد و زیبایی شما را چند برابر کند. این در صورتی است که تحت نظر یک پزشک متخصص و کاردان این جراحی انجام شود تا نتیجه کار کاملا رضایت بخش باشد.

اقدامات لازم قبل از جراحی دماغ

بینی زیبا چه خصوصیاتی دارد؟

جدا از بحث عمل جراحی دماغ آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بینی زیبا چه خصوصیاتی دارد ؟ به طور کلی تعریف مشخصی از استاندارد و اصل زیبایی بینی وجود ندارد زیرا بینی زیبا یک مفهوم نسبی است و طبق نظر و سلیقه هر کس، متفاوت است. در هر صورت می توان بعضی خصوصیات را جزو خصوصیات بینی زیبا دانست. معیار زیبایی بینی در خانم ها و آقایان متفاوت است. به طور کلی باید گفت بینی هر کس باید با سایر اجزای صورتش متناسب باشد. برای این که زیبایی بینی تشخیص داده شود نیاز است تا عکس هایی از زوایای مختلف گرفته شود. این عکس ها به صورت نیم رخ، سه رخ و تمام رخ توسط پزشک بررسی و تجزیه و تحلیل می شوند. بینی به نوعی کانون مرکزی صورت است. اگر صورت را از نمای تمام رخ بررسی کنیم، باید در ذهن خود صورت را به ۵ قسمت مساوی تقسیم کنیم. بینی زیبا در نمای تمام رخ تنها یک پنجم صورت را تشکیل می دهد. در نمای نیم رخ باید یک خط فرضی از روی بینی تا نوک بینی مجسم کنیم. زاویه ای که بین این دو خط به وجود می آید باید بین ۳۰ تا ۴۵ درجه باشد.

اقدامات لازم قبل از جراحی دماغ

مهم ترین نکات قبل از عمل بینی

به طور کلی شما باید قبل از جراحی دماغ یک سری نکات را در نظر بگیرید تا در نتیجه نهایی جراحی تاثیر منفی ایجاد نشود. زمانی که بعد از تحقیق و بررسی پزشک متخصص و باتجربه را یافتید، اگر از داروی خاصی استفاده می کنید باید حتما پزشک را از این قضیه مطلع سازید. توجه داشته باشید ۸ ساعت قبل از انجام جراحی دماغ نباید مواد خوراکی و آشامیدنی مصرف کنید زیرا بیهوشی با معده خالی برای سلامتی شما بهتر است. همچنین زمانی که شما برای جراحی آماده می شوید، پس از بیهوشی یک لوله منعطف پلاستیکی برای سهولت در تنفس را وارد نای شما می کنند. در این صورت اگر معده شما خالی باشد هیچ خطری تهدیدتان نمی کند. قبل از عمل جراحی بینی حتما به نظافت و تمیزی پوست خود اهمیت دهید. آقایان باید صورت خود را قبل از عمل بینی اصلاح کنند و خانم ها باید هیچ گونه آرایشی روی صورتشان نداشته باشند. قبل از عمل حتما نتیجه آزمایشات خود را به پزشک ارائه دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *