مقایسه کولر اجنرال و وایت وستینگ هاوس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

قصد داریم تا به مقایسه و بررسی دو مدل از کولر های گازی شرکت اجنرال و شرکت وایت وستینگ هاوس بپردازیم ، امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شود .

مقایسه کولر گازی اجنرال و وایت وستینگ هاوس

مقایسه کولر اجنرال و وایت وستینگ هاوس

کولرگازی وایت وستینگ هاوس مدل WWS24G7I از محصولاتی است که مجهز به تکنولوژی های روز دنیا بوده و می تواند هوای خانه شما را به خوبی خنک سازی نماید و باتوجه به موتوری که دارد ، صدای بسیار کمی داشته و آرامش محیط را به هیچ وجه به هم نخواهد زد . این دستگاه باتوجه به ظرفیت ۲۴ هزار خود مناسب برای مکنان های ۶۰ متری بوده که البته این میزان متراژ دقیق نیست و بستگی به شرایط محیطی شما دارد .

مقایسه کولر اجنرال و وایت وستینگ هاوس

کولرگازی اجنرال مدل AOGR18RAT از محصولات جدید و منحصر به فردی است که از طول عمر بالا و مصرف انرژی بسیار کمی چرا که این کولرگازی اینورتر بوده و می تواند فرکانس کاری گسترده ای را انجام دهد و به صورت کاملا بهینه ای از انرژی استفاده نماید . این دستگاه از طراحی ظاهری شیک و لوکسی برخوردار بوده و می تواند نمای خانه شما را به شکل مدرن تری نشان دهد . این دستگاه باتوجه به ظرفیت ۱۸ هزار خود مناسب برای مکان های ۱۵ متری بوده که در شرایط ایده آل قرار دارد . اجنرال این دستگاه را به نحوی ساخته که بتواند هوای سرد ایجاد شده را در چندین جهت مختلف در فضای محیط پخش کرده و باعث شود تا خنک سازی محیط به صورت یکسانی پیش برود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *