افزونه تبلیغات وردپرس چرخشی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

افزونه تبلیغات وردپرس چرخشی

افزونه تبلیغات وردپرس چرخشی

با سلام خدمت دوستان و وبمستران عزیز . در این مطلب میخوام چگونگی نشان دادن تبلیغات در سایت را به شما آموزش دهم . مثلا بعضی از دوستان و همکاران میخواهند تبلیغات سایت خود را به صورت تصادفی یا در جای معینی از سایت نشان داده شود . برای این کار من افزونه ی Ads by datafeedr را به شما معرفی و پیشنهاد میکنم . با استفاده از این افزونه ، میتوانید تبلیغات سایت خود که یکی از مهم ترین بخش سایت است جالب تر و زیبا تر میشود و شما و بازدید کنندگان از سایت خود لذت میبرید .


چگونه تبلیغات سایت خود را به صورت تصادفی نمایش دهیم

در ادامه ی مطلب میخوام چگونگی استفاده و آموزش از افزونه ی Ads by datafeedr را به شما آموزش بدم . پس با آموزش ما همراه باشید . در ابتدا ، مثل افزونه های قبل باید این افزونه را دانلود ، سپس نصب و پس از آن فعال کنید . پس از انجام این اقدامات در کادر سمت راست که مربوط به پنل مدیریت میشود ، منویی به اسم ( Ads ) به این کادر اضاف میشود . پس از باز کردن منوی (Ads ) ، گزینه هایی را مشاهده میکنید که هر یک مربوط به یک قسمت از این افزونه میباشد و با کلیک بر روی هر یک صفحه ای باز میشود که تصویر یکی از آن ها را به عنوان مثال در پایین برای شما گذاشتم .


همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید ، صفحه ای باز شده که در قسمت اول این صفحه باید عنوان تبلیغ خود را بنویسید و در قسمت بعدی باید متن یا عکس تبلیغ را قرار دهید . در قسمت بعدی که تصویر آن را در پایین مشاهده میکنید ، مربوط به تاریخ تبلیغ شما است . یعنی شما میتوانید مشخص کنید که از چه تاریخی تا چه تاریخی تبلیغ در سایت شما نشان داده شود .

صفحه افزونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *