تولید محتوای صحیح

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
make a post

تولید محتوای صحیح

هم سئو و هم UX بر روی کاربران تمرکز دارند اما نقطه قوت سئو در جذب کاربران، ایجاد محتواست.
گوگل همیشه نسبت به ایجاد عبارات و مطالب جدید برای کاربرانش حساس است .
زمان زیادی است که اهمیت مطالب در وب سایت ها برای همه مشخص شده است و تلاش دسته جمعی فعالان عرصه وب، جلب توجه عموم مخاطبان می باشد.
قبلا در زمینه بازاریابی،تاکید زیادی بر  بازاریابی از راه ایجاد مطالب می شد. تلاش های ذکر شده نیز در همین راستاست.
 اما همچنان مشکل این است که یک باور ذهنی غلط توسط بسیاری از کاربران تحت وب در این عرصه وجود دارد و آن این است که محتوا یعنی مطلب و مقاله؛
به عبارتی فکر می کنند که هرچه بیشتر محتوا ایجاد کنند (به طور خاص تولید URL و صفحه در سایت)،
در راستای سئو صحیح و دارای قائده گام برداشته اند. اما به شما می گوییم که تولید صفحات و محتوای زیاد به معنی سئو حرفه ای نیست.
در اینجا بهتر است به کاربر آن چیزی را که می خواهد بدهیم،
نه اینکه با ایجاد مطالب بی ارزش باعث ناراحتی مخاطب و در آخر پایین آوردن سطح کیفی مطلب شویم.
برای مثال فروشگاهی اینترنتی را در نظر بگیرید که در کادر جستجو،
فیلتری پرکاربرد تعبیه کرده است، بدون شک این مورد رضایت بالای مشتری را به همراه دارد.
شاید یکی دیگر از تصورات اشتباه در عرصه ایجاد محتوا، تصوری باشد که به زیاد بودن و طولانی بودن محتوا می پردازد.
حقیقت این است که مطالب طولانی، پتانسیل بسیار بالایی برای فراری دادن کابران دارد.
حتی گاهی اوقات امکان دارد کاربر با دیدن حجم مطلب، اقدام به مطالعه نشود.
پس محتوا باید از لحاظ حجم هم استانداردهایی را رعایت کرده باشد.

تولید محتوای صحیح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *