پرتال تبلیغاتی قالیشویی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
پرتال تبلیغاتی قالیشویی

بشور یکی از پرتال های تبلیغاتی قالیشویی است که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد و هدف آن مرجع شدن قالیشویی آنلاین در ایران می باشد ، که امروزه به این هدف کاملا نزدیک شده است .

پرتال تبلیغاتی قالیشویی بشور

بعضی اوقات روی فرش شما موادی ریخته می شود که ظاهر آنها به هم می زند هماندن چای ، دوده ، قهوه و . . . که برای از بین برند آن نیاز به لکه گیری فرش دارید . این کار را به بشور بسپارید ! بعضی از لکه ها را خودتان می توانید از بین ببرید ! به عنوان مثال از بین بردن لکه هایی که بر اثر چای ، شیر و قهوه به وجود می ‌آید را می توانید با آب ولرم و مقداری پودر لباسشویی به همراه اسفنج لکه را از بین ببرید . برای از بین بردن لکه چسب نیز می توانید یک قاش غذاخوری پی هاش با آب ولرم بریزید و مقداری آمونیاک به آن اضافه نمایید تا آدامس به خوبی جدا شود . جهت لکه گیری فرش روی بشور حساب نمایید .

شستشوی فرش طی ۳ مرحله انجام می شود که مرحله اول شامل گردیگری و غبار گیری تار و پود فرش یا موکت می باشد که برای این کار از وکیوم های صنعتی استفاده می کندن . مرحله دوم نیز مربوط به مواد شوینده برای تمیز کردن بافت و الیاف می باشد که باتوجه به بافت ، جنس و رنگ از مواد شوینده خاصی استفاده می شود و در مرحله آخر نیز نوبت به خشکشویی فرش می باشد که این کار توسط دستگاه های مخصوصی انجام می شود .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *