خرید کولر گازی اجنرال ارزان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
خرید کولر گازی اجنرال ارزان

اگر قصد خرید کولر گازی اجنرال ارزان را دارید ، به سایت Coolergazy.com مراجعه نمایید ، در ادامه این ریپورتاژ به بررسی کولرگازی اجنرال خواهیم پرداخت ، با ما همراه باشید .

از بزرگ ترین معایب سیستم های تهویه مطبوع قدیمی این است که وقتی برد فرمان تشخیص دهد که دمای اتاق به حد معین رسیده است دستور خاموش شدن کولر گازی را می دهد و وقتی که کولر گازی خاموش می شود برای دوباره روشن شدن کولر که در هر ساعت حدود ۳ بار اتفاق می افتد نیاز به جریان برق بسیار بالاتری دارد که چند آمپر برق در همان لحظه مصرف می کند که خوشبختانه این مشکل در این دستگاه ۲۰۱۸ اجنرال به خاطر برد اینورتر یا همان دی سی اینورتر رفع شده است که این برد اجازه خاموش شدن به کمپرسور را نمی دهد و باعث می شود که کمپرسور در همان حالت بدون هیچ مصرف برقی کار کند.

به لطف تکنولوژی فست کول در کمترین زمان ممکن دمای اتاق را به حد دلخواه خود برسانید. این عمل باعث خنک کنندگی سریع و پرتاب باد بیشتری می شود که با استفاده از کمپرسور دستگاه AOGR30RAT انجام می گیرد به طوری که کمپرسور در لحظات اول با آخرین توان خود کار کرده تا دمای اتاق به حد معین برسد و بعد از این فرایند دستگاه در حالت راحت قرار گرفته و دمای اتاق را به حالت دلخواه شما می رساند.

کولر اجنرال 30000 مدل AOGR30RAT

استعلام قیمت و خرید کولر گازی اجنرال ارزان

دستگاه مدل AOGR30RAT هوای خنک را تا ۱۵ متر در کل اتاق هدایت می کند به طوری که حتی در محیط های بزرگ فضایی خنک را به وجود می آورد که این عمل با استفاده از کمپرسور پر قدرت و کم مصرف کولر گازی هجده هزار اجنرال انجام می گیرد.کولر اجنرال 30000 مدل AOGR30RAT

شبکه های داخل یونیت داخلی کولر گازی اجنرال باعث می شود که هوای بیرون آمده از پنل به چهار طرف توضیع شده به طوری که به صورت یکسان در فضای مورد نظر را خنک می کند و نیاز نیست برای خنک شدن حتما روبروی دستگاه بایستید . بدانید که سرویس نکردن دستگاه در جریان هوا نقش دارد، پس حتما دستگاه خود را سرویس کنید تا هوای خنک تری را با استفاده از این محصول به محیط خانه خود وارد کنید. که ما این دستگاه را به شما پیشنهاد میدهیم تا برای خانه هایتان خریداری نمایید.

این تنها برخی از ویژگی های کولر گازی اجنرال بود ، اگر قصد آشنایی بیشتر با این محصول کمپانی دارید ، به سایت مراجعه نمایید .

سایت سلز مرجع تخصصی تبلیغ کسب و کار آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *