تعمیر و نصب کولر های گازی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
تعمیر و نصب کولر های گازی

تعمیر و نصب کولر های گازی در برند های مختلف را می توانید به سرد سرویس بسپارید .

سرد سرویس تشکیل شده از بهترین و با تجربه ترین کادر در شهر کرج که تمامی خدمات تعمیراتی لوازم های خانگی را همانند آب خورد انجام می دهد . از تخصص اصلی این مجموعه که باعث شهرت آن شده است ، تعمیر نصب کولرگازی در کرج بوده که این کار را در کمترین زمان ممکن به بهترین شکل ممکن انجام می دهد .

تعمیر و نصب کولر های گازی در کرج

اگر با این ۱۰ مشکل شایع مواجه شدید ، می توانید به کارشناسان این مجموعه رفع مشکل را بسپارید تا با کمترین هزینه ممکن دستگاه شما را همانند روز اول کنند .

فیلتر هوای کثیف : فیلتر های هوا کولر های گازی از قطعاتی هستند که اگر سرویس و تمیز نشوند ، عملکرد دستگاه به شدت پایین آمده و روی دیگر قطعات تاثیر خواهد گذاشت . کاهش سرمایش : زمانی که کولر باد گرم می زند و هوای سرد تولید نمی کند . کار نکردن درست فن بیرونی کندانسور ، خرابی برد الکتریکی که باعث می شود دستگاه به درستی کار نکند ، خاموش روشن شدن های پی در پی که بر اثر خرابی کابل ها به وجود می آید ، زمانی که پنل داخلی مشکل پیدا کرده و دستگاه آبریزی دارد ، برفک زدن لوله های انتقال دهنده حرارت ، صدا و لرزش غیر عادی که کاملا آزار دهنده و ترسناک است ، روشن نشدن سیستم تهویه مرکزی ، کار نکردن یا درست کار نکردن فن پنل داخلی کولر گازی !

همچنین مشکلات دیگری نیز وجود دارد اما عوامل بالا ۱۰ تا از شایع ترین مشکلات می باشند . به هر حال اگر نیاز به کمک داشتید به سردسرویس اعتماد نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *