آموزش های وردپرسی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
آموزش های وردپرسی

در این مطلب قصد داریم تا سایتی را معرفی نماییم که در زمینه آموزش های وردپرسی فعالیت می کند و آموزش های کاملا مناسب و کاربردی را در بخش وبلاگ خود قرار می دهد ، برای آشنایی با این سایت با ما همراه باشید .

آموزش های رایگان وردپرسی

wp.weho.ir یکی از سایت هایی است که در زمینه آموزش وردپرس به خوبی فعالیت می کند ،در ادامه قصد داریم تا چکیده ای از دو مطلب مفید این سایت را بررسی نماییم .

فعال کردن کش مرورگر در سایت های ورد پرس قابلیتی است که باعث می شود تا سرعت بارگذاری و لود صفحات سایت به خوبی افزایش پیدا کند ، با فعال کردن این قابلیت تمامی فایل ها روی مرورگر ذخیره شده و زمانی که کاربر صفحه را لود می کند می تواند به سرعت به صفحه دسترسی پیدا نماید . برای فعال کردن این قابلیت تنها کاری که می بایست انجام دهید قرار دادن کد مخصوص در فایل Htaccess است که با مراجع به بخش آموزش کد نویسی وردپرس می توانید این مطلب را مشاهده نمایید .

آموزش های وردپرسی

آموزش رمز گذاری پوشه wp-admin در دایرکت ادمین نیز از دیگر مطالب پر بازدید این سایت بوده که با انجام این کار شما امنیت سایت خود را چندین برابر خواهید کرد ، برای انجام این کار می بایست شما از هاست به فایل منیجر رفته و پوشه wp-admin خود را پیدا نمایید و روی قسمت Protect کلیک کرده و در صفحه جدید باز شده اطلاعات و پسوورد مورد نظر خود را تنظیم نمایید تا در صوتی که هکر توانست به شما نفوذ کند با این رمز گذاری مواجه شده و به طور کامل متوقف شود ، شما می توانید آموزش امنیت وردپرس بیشتری را در بخش مربوطه این سایت مطالعه نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *