فروش انواع یخچال

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
فروش انواع یخچال

همه ما به دنبال فروشگاهی هستیم که محصولات ارائه شده توسط آن از قیمت کاملا مناسبی برخوردار باشد ، سایت Forosheyakhchal.ir مرجع فروش انواع یخچال در ایران !

فروش انواع یخچال ساید بای ساید

این سایت تمامی یخچال ها را با قیمتی مناسب ارائه می دهد به همین خاطر اگر قصد خرید یخچال دارید به شما پیشنهاد می کنیم که سری به این فروشگاه آنلاین بزنید .

یخچال سامسونگ مدل FSR12 یکی از محصولات پر فروش این فروشگاه بوده که برچسب مصرف انرژی آن A++ بوده که میزان مصرف انرژی بسیار کمی دارد . همچنین این دستگاه دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال بوده که سرما را به خوبی تامین می کند .

یخچال ال جی مدل MDP860DB یکی از دستگاه های با کیفیتی است که نوع آن ساید بای ساید می باشد و دارای قابلیت اسمارت داگنازیس می باشد ، این قابلیت باعث شده تا کاربر بتواند با گوشی هوشمند خود به دستگاه متصل شود . فیلتر بهداشتی هایژن فرش از دیگر امکانات این دستگاه بوده که باعث شده تا تمامی میکروب ها و ویرس ها به خوبی از بین بروند و هوای کاملا تمیزی برای نگهداری مواد غذایی شکل بگیرد . این دستگاه از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار بوده که کاربران را با زیبایی خود به سمت خود جلب می کند . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *