معرفی هتل زیبای Shepherd’s Tree Game Lodge در آفریقای جنوبی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

هتلی ۵ ستاره در استان شمال غربی، آفریقای جنوبی

کشور آفریقای جنوبی یکی از مقاصد گردشگری محبوب در سرتاسر دنیاست و چند سالی است تور این کشور به یکی از تورهای پر طرفدار در ایران هم تبدیل شده است. هتل های خوب زیادی در این کشور وجود دارد که در اینجا قصد داریم به معرفی یکی از بهترین آنها در نزدیکی ژوهانسبورگ و امکانات موجود در آن بپردازیم.

هتلی ۵ ستاره در استان شمال غربی، آفریقای جنوبی
آفریقای جنوبی

موقعیت هتل

هتل Shepherd’s Tree Game Lodge یکی از بهترین هتل های استان شمال غربی در آفریقای جنوبی با ۱۷ سوییت ۶۰ تخته و ۲۶ اتاق استاندارد ۵۲ تخته است.
این هتل در بخش شمال غربی پارک ملی Pilanesberg قرار گرفته است که پارک ملی ای طبیعی است و ۵ تا از بزرگترین گونه های پستاندارن و پرندگان در این پارک وسیع وجود دارند. این هتل بدلیل سرویس خوب و کیفیت بالای امکاناتی که ارائه کرده است، موفق به دریافت درجه ی ۵ ستاره بودن هتل از شورای درجه بندی گردشگری، شده است. این هتل همانطور که گفته شد در استان شمال غربی قرار گرفته است و در نزدیکی شهر سان سیتی قرارگرفته است و با شهر بزرگ ژوهانسبورگ فقط ۲ ساعت فاصله دارد.

امکانات هتل Shepherd’s Tree Game Lodge

Shepherd’s Tree Game Lodge امکانات زیادی را برای مهمانان خود تدارک دیده است. سوییت های این هتل همگی مجهز به سیستم تهویه هوا هستند و پاسیوی بزرگی دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به تخت خوابهای کینگ سایز، دستگاه قهوه ساز و چای ساز، سرویس بهداشتی بزرگ و تمیز، تلویزیون دی اس و آشپزخانه ای کوچک اشاره کرد. علاوه بر این در تمام اتاق ها امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت هم وجود دارد.

امکانات هتل Shepherd’s Tree Game Lodge
امکانات هتل Shepherd’s Tree Game Lodge
امکانات هتل Shepherd’s Tree Game Lodge
امکانات هتل Shepherd’s Tree Game Lodge

امکانات lodge

لوج اصلی هتل محلی برای گردهمایی مهمانان و نقطه ی شروع و پایان فعالیت های مختلف گردشگران است. معماری و دیزاین داخلی این قسمت بسیار زیباست و نشان دهنده ی دیزاین دیگر قسمت های لوج است.
در مورد اقامت کودکان باید گفت همه ی کودکان در هر سنی در این هتل پذیرفته می شوند. کودکانی که زیر ۶ سال هستند اجازه ی حضور در بازی های ماشین سواری را ندارد. و برای راحتی والدین، امکان نگهداری از آنها به ازای دریافت یک هزینه ی اضافه از هزینه ی رزرو هتل فراهم شده است.

درباره هتل Shepherd’s Tree Game Lodge

هتل Shepherd’s Tree Game Lodge در نزدیکی منطقه ی حیات وحش این منطقه قرار گرفته است و تا رسیدن به آن و دیدن محیط زیست فوق العاده بکر و دست نخورده اش، فقط چند قدم فاصله است که یکی از امتیازات بسیار بزرگ و مثبت هتل است.
از فعالیتهایی که در این هتل انجام می شود می توان به سافاری در طبیعت و در پارک ملی Pilanesberg اشاره کرد. ماشین هایی که برای سافاری در حیات وحش استفاده می شوند بدون پنجره و سقف هستند و در نتیجه گردشگران می توانند از نزدیک و بدون هیچ مانعی خود را در حیات وحش زیبای Pilanesberg احساس کنند.
آدرس هتل: Pilanesberg Game Reserve, North West Province, South Africa.

منبع: pilanesberg-game-reserve.co.za

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *