فروش ورودی گوگل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

فروش ورودی گوگل

به کاربری که از طریق سرچ کلمه ای در وبسایت جستوجوگر گوگل در نتایج بعمل امده سایت شما را انتخاب کرده و وارد شود ورودی گوگل می گویند

ورودی ورودی گوگل

ورودی گوگل چیست و چگونه می توان از ویژگی ها و توانمندی های آن مطلع شد؟
گوگل یکی از بهترین فضاها را برای راحتی کاربران اینترنتی فراهم ساخته است تا بتوانند از اینترنت به بهترین شکل برای رسیدن به اهداف خود استفاده نمایند. این امر از قدم نخست استفاده از اینترنت امکان پذیر می باشد که شما به راحتی با پیشنهاداتی از گوگل مواجه می شوید تا بتوانید آنچه را که در نظر دارید پیدا نمایید.
از توانمندی های گوگل در جهت ایجاد بهترین کسب و کار نیز می توان استفاده نمود که این امر در جهت انجام تبلیغات و بازاریابی کاربردی می باشد که شما با آموزش های تخصصی می توانید از این عوامل بهره مند شوید.

به کاربری که از طریق سرچ کلمه ای در وبسایت جستوجوگر گوگل در نتایج بعمل امده سایت شما را انتخاب کرده و وارد شود ورودی گوگل می گویند

گوگل چیست؟

گوگل شرکتی آمریکایی است که از طریق تبلیغاتی که به همراه خدمات متنوع خود ارائه می‌کند و یا فروش همان خدمات، بدون فرستادن تبلیغات، کسب درآمد می‌کند. این خدمات شامل مواردی چون جستجوی اینترنتی، ای‌میل، نقشه برخط، نرم‌افزارهای اداری، شبکه‌های اجتماعی و اشتراک فایل‌های ویدئویی می‌شود.

صفحه اصلی گوگل در سال۱۹۹۸

تاریخچه گوگل

دو دانشجوی دکترای دانشگاه استنفورد، یعنی لری پیج و سرگئی برین، گوگل را در سال ۱۹۹۸ تأسیس کردند. این شرکت خصوصی در ماه ژوئن ۱۹۹۹ / تیر ۱۳۷۹ رسمأ با سرمایه تأسیس ۲۵ میلیون دلار معرفی شد. این شرکت همراهانی را چون کلاینر پرکینز کاوفیلد و سیکوال کپیتال را پیدا کرد. گوگل سرویس و خدمات عمومی اصلی خود را در وب سایت خود در www.google.com ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین سرویس جستجوی پیشرفته را برای فراهم سازی اطلاعات محتوایی نیز ارائه می‌دهد.

معنی گوگل

گوگل بر گرفته شده از کلمه Googol که به معنی «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن» است که توسط میلتون سیروتا پسر خواهر ادوارد کاسنر ریاضیدان آمریکایی اختراع شده‌است. این موضوع «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن»، نوعی شعار و در واقع مقصود موضوع است. بدین معنی که گوگل قصد دارد تا سرویس‌ها، اهداف و اطلاع‌رسانی و اطلاعات خود را تا آن مقدار در وب در جهان گسترش دهد.

خدمات گوگل

جستجو (Google search)
جی‌میل (Google Mail-Gmail)
نوار ابزار گوگل (Google Toolbar)
گوگل مپس (Google Maps)
گوگل مون (Google Moon)
گوگل مارس (Google Mars)
گوگل ارت (Google Earth)
گوگل کروم (Google Chrome)
گوگل تاک (Google Talk)
گوگل باز (Google buzz)
گوگل داکز(Google Docs)
گوگل بوکز
گوگل ویدئو (Google Video)
گوگل ریدر (Google Reader)
نول (Knol)
ابزار مدیر سایت (Webmaster Tools)
تحلیل‌گر سایت (analytics)
بلاگر (blogger)
آلبوم وب پیکاسا (Picasa Web Albums)
فیدبرنر (FeedBurner)
گوگل نوتبوک (Notebook)
گوگل سایت (Sites)
گوگل ترندز (Trends)
گوگل تلفن همراه (Mobile)
گوگل ادسنس (Google AdSense)
گوگل ترنسلیت (Google Translate)
گوگل داشبورد (Google dash board)
گوگل تی وی (Google TV)

نکته: ما همیشه همراه شما هستیمlaughing

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *